آدینه گراف مجموعه کاملی از خدمات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو سایت, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و کوچینگ و مشاوره ، طراحی گرافیکی، موشن گرافیک و… است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند.

طراحی لوگو در شهرکرد

ماموریت ما، خلق و ارتقاء هویت بصری برند شماست.

طراحی لوگو

داشتن یک لوگو حرفه ای هویت هر کسب و کاری است.

اولین چیزی که به چشم هر فردی دیده می شود لوگوی یک کسب و کار است نه نوع فعالیت آن.طراحی لوگو، بخشی از فرایند برندینگ شرکت‌ها و مجموعه‌ها می باشد.بیش از 70 درصد تبلیغات در برندینگ، بر روی لوگوی کسب و کارها انجام می شود. برای داشتن تبلیغاتی موثر و کارآمد، کسب و کار شما، نیازمند یک لوگوی حرفه ای است.

طراحی لوگو حرفه ای مبتنی بر هدف

ما در آدینه گراف قبل از ثبت سفارش طراحی لوگو ، ابتدا با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و لیست کاملی از اهداف آن ها تهیه میکنیم. این اهداف  در نهایت ظاهر لوگو را مشخص خواهند کرد. در این حالت لوگو و برند طراحی شده برای کسب و کارعملکرد بالایی خواهد داشت.

در آدینه راه رسیدن به اهدافتان را نشان میدهیم و بالاترین احتمال موفقیت را کسب میکنید.در ایران طراحان گرافیکی بسیاری وجود دارند که تصاویر را به شکل «زیبا» طراحی می کنند، اما این روش درستی نیست. لوگو باید هدفمند طراحی شود تا دستیابی به اهداف را آسان تر کند.

نمونه کارهای طراحی لوگو

سفارش طراحی لوگو

زمان اجرا : ۳ تا ۷ روز کاری

  • بیشتر از 3 سال سابقه
  • تضمین رضایت شما
  • ارائه فایل لایه باز
  • طراحی حرفه ای

فرآیند طراحی لوگو در آدینه

۱. تحقیق درباره زمینه ی کسب و کار

۲. طرح اولیه، ارائه خدمات و ایده های اولیه

۳. تجدید نظر و اصلاح طرح مطابق نظر مشتری

۴. آماده کردن طرح نهایی و تحویل کار

طراحی لوگو در شهرکرد _ قیمت طراحی لوگو _ سفارش طراحی لوگو _ طراحی لوگو در شهرکرد

انواع طراحی لوگو

همه لوگوها ترکیبی از تایپوگرافی و نوشتار هستند.ولی هر نوع لوگو احساس متفاوتی به برند شما می دهد.

لوگوهای مونوگرام ( یا نشانک)

لوگوهای مونوگرام یا نشانک ، لوگو های مبتنی بر تایپوگرافی هستند .مونوگرام معمولا می تواند شامل حرف اول یا چند حرف اول و یا خلاصه حروف اسم تجاری یک شرکت باشد که به صورت یک علامت اختصاری طراحی می شود.

اصل سادگی در طراحی لوگو مونوگرام، بسیار بسیار مهم و قابل توجه است.

لوگو تایپوگرافی

نام نوشتاری، تایپوگرافی، لوگو تایپ یا Word mark نوعی از لوگو است که شباهت زیادی با مونوگرام دارد. این لوگو عمدتا بر پایه فونت ها طراحی می شود اما بسیاری نیز آن را به صورت دستی و دور از چارچوب فونت های آماده طراحی می کنند که این روش امروزه مخصوصا در کشورمان ایران بسیار رونق یافته است.

لوگو تصویری

علائم تصویری، سمبل، آیکون، پیکتوگرام یا Pictorial mark ها عمدتا بر پایه یک تصویر گرافیکی طراحی می شوند. این نوع لوگو ها انتخاب های بیشتری را در طراحی به کارفرما و طراح در جهت مفهوم سازی و زیباسازی لوگو می دهد. همواره تصاویر ابتدایی ترین و سریع ترین راه انتقال مفهوم از گذشته دور تا امروز بوده اند.

لوگو انتزاعی

لوگوهای انتزاعی یا Abstract یک نوع خاص از لوگو های تصویری هستند. به گونه ای که به جای تصاویر قابل درک در لوگو تصویری، مانند سیب در لوگو اپل و پرنده در لوگو توییتر، از یک یا چند فرم و شکل انتزاعی استفاده می شود تا به وسیله آن، پیام کسب و کار شما به شکلی متفاوت و بعضا زیباتر به مشتری منتقل شود.

لوگو ترکیبی

لوگو ترکیبی یا Combination از تلفیق لوگوتایپ و لوگو تصویری خلق می شود.این لوگو به دلیل اینکه مباحث مختلف لوگو تایپ و لوگو تصویری را شامل می شود، نیازمند زمان بیشتری در پروسه طراحی است. انسجام و هماهنگی این اجزا جداگانه بسیار مهم بوده و در صورت عدم وجود هارمونی لازم بین طرح ها، لوگویی زننده و از قبل شکست خورده حاصل کار خواهد بود.

ضرورت طراحی لوگو

یک لوگوی مناسب باعث خواهد شد تا در ذهن مخاطب ماندگار شوید. با طراحی لوگو، برای سازمان و کسب و کار خود، یک هویت جدید ایجاد می کنید. هویتی که باعث درخشش بیشتر کسب و کار شما خواهد شد. در ادامه می توانید برخی از مزایای طراحی لوگو اختصاصی را مشاهده کنید:

  • تاثیر مثبت بر روی برندینگ
  • متمایز شدن از رقبا
  • حس اعتماد سازی بیشتر برای مخاطب
  • استفاده در تبلیغات
  • داشتن هویت سازمانی
  • ارزشمند کردن برند تجاری
  • قابلیت ثبت لوگو
  • رقابت در بازار جهانی