آدینه گراف مجموعه کاملی از خدمات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو سایت, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و کوچینگ و مشاوره ، طراحی گرافیکی، موشن گرافیک و… است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند.

تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام

پتانسیل بالا برای فروش را دریاب !

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است .جالب است بدانید بیش از ۳۰ درصد جمعیت کشور یا به عبارتی بیش از ۲۵ میلیون نفر در ایران از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند و چه محلی بهتر از اینستاگرام برای فروش محصولات شما؟!یکی از استراتژی‌های بازاریابی در اینستاگرام، طراحی جذاب پیج است. با صرف نظر از استراتژی محتوا، ظاهر کلی صفحه اینستاگرام شما، تاثیر چشمگیری در جذب مخاطب خواهد داشت. در صورتی که بتوانید طراحی پیج اینستاگرام خود را حرفه‌ای انجام دهید، دنبال کنندگان بیشتری به خود جذب خواهید کرد. طراحی پیج اینستاگرام یکی از خدمات طراحی گرافیکی آدینه است که به شما عزیزان کمک میکند  پیج جذابی  داشته باشید و فروش خود را بیش از پیش افزایش دهید.

%54

مردم ایران در اپلیکیشن اینستاگرام دارای اکانت هستند

 

%57

کاربران بصورت روزانه به اینستاگرام
سر می‌زنند

%60

پیج‌های دنبال شده توسط کاربران فروشگاهی هستند

%37

کاربران از پیج‌های اینستاگرام حداقل یک خرید داشته‌اند

طراحی پیج اینستاگرام چیه؟

صفحه اینستاگرام شما در واقع ویترین کسب و کار شماست و همان طور که در فروشگاه‌های سنتی، ویترین سبب جلب توجه و جذب مشتری می‌شود، در کسب و کارهای اینستاگرامی نیز همین قاعده برقرار است .مهم ترین موضوعی که در یک شبکه اجتماعی تصویر محور وجود دارد،کیفیت و ظاهر پیج شماست.چنانچه بتوانید کاربر را در نگاه اول به پیج خود جذب کنید، یکی از مراحل موفقیت بازاریابی اینستاگرامی خود را طی کرده‌اید.

هر کاربری، به محض ورود به صفحه اینستاگرام شما، نظری کلی به صفحه می‌اندازند. اگر عکس پروفایل ، کاور هایلایت ها ، تیتر پست‌ها ، شیوه چینش پست‌ها ، طراحی قالب‌ها و به طور کلی محتوای صفحه برایش جذابیت داشت، تصمیم می‌گیرد که در صفحه بماند و چرخی بزند.

طراحی پیج، در واقع نوعی چیدمان است و معمولا با در نظر گرفتن هارمونی رنگ، موضوع پست و الگوی رفتاری صفحه، انجام می‌شود. در واقع این کار سبب نظم بخشیدن و آرایش پیج و در نتیجه، جذب دنبال کنندگان بیشتری خواهد شد.

در طراحی پیج اینستاگرام به چه نکاتی توجه کنیم؟

ظاهر جذاب صفحه اینستاگرام ، منجر به جذب دنبال کنندگان بیشتر و پیشرفت در کسب و کار میشود. 

انتخاب تصویر مناسب برای پروفایل

اولین گامی که در طراحی استاندارد پیج ، بسیار تاثیرگذار است، انتخاب یک تصویر مناسب برای پروفایل است. برای داشتن بهترین پروفایل، می‌توانید از لوگو برند خود یا تصویری مربوط به کسب و کارتان استفاده نمایید. سعی کنید تصویر پروفایل پیج شما منحصر به فرد باشد و از عکس‌های تکراری و موجود در سایر سایت‌ها استفاده نکنید.

ساخت تم منسجم

بسیاری از کاربران اینستاگرام قبل از اینکه به عنوان پیج نگاه کنند، نگاهی گذرا به محتوای تصویری پیج می اندازند. هدف از طراحی تم منسجم این است که توجه کاربر جلب شود و بتواند در لحظه اول، تشخیص دهد که موضوع پیج شما چیست. برای ساخت تم، قبل از هر کاری، باید به ساختار کلی صفحه فکر کنید و برای آن برنامه ریزی نمایید.

سفارش تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام

  • بیشتر از 3 سال سابقه
  • تضمین رضایت شما
  • ارائه مناسب ترین قیمت
  • طراحی اختصاصی

ساخت تمپلیت

تمپلیت‌ها، قالب‌هایی هستند که برای زیبا سازی پست‌ها استفاده می‌شوند. با استفاده از این قالب‌ها می‌توانید به طراحی تم کلی صفحه نیز فکر کنید و ساختار کلی پیج را طرح ریزی نمایید. معمولا طراحان، این قالب‌ها را با استفاده از برنامه‌ها و وبسایت‌های طراحی، مانند:  فتوشاپ، Canva و… طراحی می‌کنند.

تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام

در اینستاگرام ما باید برنامه‌ریزی و مدیریت منابع را یاد بگیریم، دلیل استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارمان را مشخص کنیم، نحوه پیاده‌سازی ایده‌ها و محتواها را مشخص کنیم و از طرف دیگر تعیین کنیم که چطور این تغییرات را باید بررسی و ارزیابی کنیم و از داده‌های اینستاگرام گزارش بگیریم تا به سمت نتیجه بهتر حرکت کینم. در استراتژی اینستاگرام ما می‌خواهیم با توجه به نیازها و اهداف‌مان، بهترین نتیجه را از صفحه اینستاگرام بگیریم. حالا این نتیجه چه چیزی است؟ برای بعضی صفحات، افزایش آگاهی از برند مهم است و برای بعضی دیگر افزایش فالوئر یا فروش. نتیجه مورد نظر به ما کمک می‌کند که استراتژی درستی برای صفحه اینستاگرام بچینیم.

با سوال‌های زیر به استراتژی صفحه اینستاگرام‌ میرسیم :

۱. چرا باید در اینستاگرام صفحه داشته باشیم؟

۳. متناسب با فالوئرهایمان ، چه محتوایی و با چه قالبی باید تولید کنیم؟

۵. تصویر برند ما (Brand Image) چیست؟

۲. دنبال چه فالوئرهایی هستیم؟

۴. روند پست‌گذاری چگونه باشد؟

۶. لحن و نوع ارتباط با فالوئرها چطور باید باشد؟

این 6 سوال به شما کمک می‌کند که به یک جمع‌بندی اصولی و درست از صفحه اینستاگرام برسید. البته خودتان می‌توانید متناسب با نوع کسب و کار و صفحه‌ای که مدنظر دارید، این سوالات را چکش‌کاری کنید. برگزاری جلسات هم‌فکری و طوفان فکری هم به پیدا کردن سریع جواب‌ها کمک می‌کند؛ پس قدرت جلسه‌ها را دست کم نگیرید.

بالاخره بعد از چندین بار ویرایش و اصلاح سوال‌ها و جواب‌ها، به جمع‌بندی خواهید رسید

تدوین استراتژی اینستاگرام براساس موضوعات، مسئول، نوع ارائه و سطح محتوا

گروه تولید محتوا اینستاگرام _ قیمت تولید محتوا اینستاگرام

سوالات متداول

بله ، در صورتی که مایلید علاوه بر طراحی گرافیک پست های شما،تولید محتوا هم توسط ما انجام بشه قبل از سفارش با ما هماهنگ کنید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان،استراتژی محتوا پیج شما به همراه تقویم محتوا برای شما انجام بشه و هزینه این کار هم به صورت جداگانه محاسبه میشود.

احتمالش وجود داره. این مورد رو باید از پشتیبان سایت بپرسید. چون با توجه به حجم سفارشات روزانه، در صورتی که جای خالی بین پروژه ها وجود داشته باشه، ممکنه بتونیم زودتر از موعد مقرر سایت براتون سفارشتون رو آماده کنیم. اگر این امکان در لحظه مقدور بشه، سفارش شما مشمول +30٪ افزایش قیمت میشه.

سعی بر این داریم که آرشیو فایل های طراحی شده رو همیشه نگهداری کنیم و در نگهداریشون کوشا هستیم که برای هر زمانی قصد دریافت مجدد فایل، درخواست تغییرات یا تجدید سفارش چاپ داشتید، فایل در دسترس باشه. نگرانش نباشید.

به طور کلی بر اساس سیاست های اجرایی مجموعه ما، ارسال فایل لایه باز مقدور نیست.  اما اگر واقعا نیاز به فایل لایه باز طرح دارید، میتونید با پرداخت مبلغ 50٪ مازاد بر رقم اصلی سفارش، فایل لایه باز رو هم از ما دریافت کنید.

پست اینستاگرام مهمترین و اصلی ترین قسمت پیج و کسب و کار شما است. اگر ویترین شما مناسب نباشد درهم و نا منظم باشد هیچ مشتری حاضر به ورود به فروشگاه شما نخواهد شد.

مشاوره رایگان